http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

9 Eylül 2011 Cuma

VE KUTU AÇILIŞI YAPAR...


Yıldızım Kelebeğim, sonbaharı yazmış. Ben de boğazımın anında şişmesinden anlıyorum sonbaharın geldiğini. Sabaha kadar doğru düzgün uyuyamadım boğazımdan. Hangi arada derede yine davul yaptım bu boğazı anlamak mümkün değil. Velhasıl ben de sonbahara geleneksel bir başlangıç yapmış oldum. Vatan Elmadağ Mağazası, aynı cadde üzerinde yeni yerine taşındı. Harbiye’de 9 Eylül 2011 tarihinden açılış haftasına özel fırsat ürünleri ve tüm ürünlerde World’e özel 5 taksitte yüzde 25 indirim var. Olur da alacağınız varsa ve yolunuz da oradan geçiyorsa aklınızda olsun...

6 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

geçmiş olsun canım Kutum, iyi bak kendine :)

yıldız dedi ki...

Hiiii hakikaten klasik boğaz ağrıların başlamış,geçmiş olsunn

Bellek Kutusu dedi ki...

Teşekkür ederim Sibelcim :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Bugün iyice zımpara kağıdı gibi Yıldızcım, açtım sezonu bir dahaki yaza kadar geçmez artık :(

Adsız dedi ki...

kronik franjitim var benimde ama daha kronik olduğunu hissettirmedi bana yakında bana da gelir.

bu arada cardfinans dan elektronikde taksit erteleme bekliyorum led tv almamız gerekiyormuş...haberleri bekliyoruz...

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Kronik faranjit mi, kötüymüş yahu...
OK, not ettim kenara, LED TV ve Cardfinans'ın taksit öteleme kampanyası olunca yazacağım mutlaka.