http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

9 Ekim 2011 Pazar

300 TL TAKSİTLE OTOMOBİL Mİ OLUR?


Şimdi bu haberi yazıyorum özellikle yarın akşam trafiğinde "Tüh ellerim kırılaydı da yazmasaydım" diyeceğimden emin olabilirsiniz. Zira üç gün yağmur varmış, bu demek oluyor ki İstanbul için cinnet kuşağı başladı demektir. Chevrolet, yeni Aveo modelini ayda 300 TL taksitle satıyor. Tabii bunun için 15 bin 960 TL peşinat vermeniz gerekiyor. Şimdi şanzımandır, tork'tur falan sorarsınız, işin içinden çıkamam, en iyisi şuradan bakın.

2 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

bu taksitler iyimi kötümü bilemedim sabah işe gelcez diye 2saat trafikte takılınca hep kulaklarını cınlatıyorum bu firmaların:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hehehe, bir de bana sor Moda(e)ratorcüm :D