http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

26 Ekim 2011 Çarşamba

39.95 TL'YE BENETTON KULAKLIK...


Walkman kullandığım yıllardan beri (Gördüğünüz gibi tevellüt eski), uzun ömürlü olmayan bir şey varsa o da kulaklık benim için... İstediği kadar kaliteli olsun, pahalı olsun, ucuz olsun farketmiyor, dayanmıyor bir türlü, kısa sürede çöpe gidiyor. Tabi bu benim höt höt kullanımımla da ilgili olabilir bilemiyorum. Benetton'ın bu civcivli kulaklıklarını her ne kadar 'Doğan görünümlü Şahin olsam da' yaş itibarıyla ıskalıyorum ama renkleri pek güzelmiş ne yalan söyleyeyim. Meraklısına fiyatı 39.95 TL.

2 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

walkman kuşağıyız biz:)) kulaklıklar süper fiyatlarda lokummuş

Bellek Kutusu dedi ki...

Hehehe :)
Renklerine ben de bittim hepsi cıvıl cıvıl :)