http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

27 Ekim 2011 Perşembe

4 GECE VENEDİK 174 EURO!


Bir hafta göz açıp kapatıncaya kadar geçti... En nihayetinde işbaşı yaptım. Artık nasıl bir izlenim yarattıysam, "Sen kesin bir yerlere kaçmışsındır, hadi itiraf et Barcelona'ydın değil mi?" diyor. Yahu kırıp dizimi oturdum evdeydim diyorum, "Yok yok kesin gitmişsindir sen söylemiyorsundur" diye iddia ediyor. Gerçi bu fiyatları şimdi görünce, kaşım gözüm oynamaya başlamadı değil... Neden mi? Çünkü 4 gün Milano 249 euro, 4 gün Barcelona 274 euro, 4 gece Venedik 174 euro... Nerede mi? Şurada.

Not: Fotoğraf buradan.

4 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

uff çok fena cidden ,iç çektim :))

Bellek Kutusu dedi ki...

Hele Venedik fiyatı inanılmaz değil mi :)

Adsız dedi ki...

vize ücreti daha pahalı valla ucuzmuş...

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Haklısın Y.G, 120 euro vize ücreti isteniyor, hizmet bedeli dahil...