http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

27 Ekim 2011 Perşembe

AÇKEN SEN, SEN MİSİN?


Deniz'cim bu konuda ne der bilmiyorum ama bana göre son zamanlarda "Gördüğüm, güldüğüm, aklımda kalan ve bana dur bi alayım" dedirten reklam filmi varsa o da Snickers®! 40 yıl düşünsem Muazzez Abacı ve Gönül Yazar'ın böyle bir reklam filminde biraraya geleceklerini tasavvur edemezdim. "Açken sen sen değilsin" ana fikri bu kadar şahane anlatılamazdı, fikirde ve yapımda emeği geçen herkese kocaman bir alkış. Bu arada Batik, 100'üncü mağazasını Gaziantep'te açtı. 100'ncü mağaza şerefine bütün mağazalarında yüzde 30 indirim var. Meraklısına duyurulur...

2 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Deniz'i bilmem ama ben de çok beğeniyorum o reklamı ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Çocuk gibi oldum yine çıksa da seyretsem diyorum Sibelcim :D