http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

2 Ekim 2011 Pazar

AL SANA CUMARTESİ TERBİYESİZİ!


Mekanize fiştik tugayı sayesinde pazar iznimin iç edilmesinin üzerinden neredeyse 7 ay geçti ve ben hala bu duruma alışamadım. Haliyle kalan o tek gün benim için çok kıymetli. Bu sebeple kendi isteğim dışında, kıymetli cumartesime yönelik yapılan her türlü salvo beni zıvanadan çıkartıyor. Buna işle ilgili gelen telefonlar da dahil. Misal, Salı günkü toplantıya davet için beni taaa cumartesi gününden arama densizliği gösteriliyorsa ve ben bu konuşma boyunca terbiyemi bozmuyorsam bu tamamen benim kibarlığımdan kaynaklanıyor. İçinizde hala izni olan varsa 3 gece 4 günlük Dubrovnik turu 249 euro'dan satılıyor. Gitmek isteyen tık'ınız. Unutmadan yurtdışı tatil deyince, aklıma geldi. Nora'nın başına çok can sıkıcı bir olay gelmiş, yurtdışına tatile gitmek isteyenler mutlaka okusun diyorum...

2 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

rüzgar'ı sana bıraksak cumartesi :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Seve seve, ona keyifle bakarım Modaeratorcüm :)