http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

5 Ekim 2011 Çarşamba

BAHSE GİRDİM, NE KAZANDIM?

Zırt pırt bahse giren tiplerden biri değilim. Ama yakaladım mı affetmiyorum. Misal bunun en şahane örneği yıllar yıllar önce Nowitzki'nin boyu üzerine çocukluk arkadaşım Ufuk'la iddiaya girip, ondan janjanlı bir DKNY ayakkabı kazanmamdı. Bunun en son örneği pazartesi günü yaşandı. Mevzu adaşım olan bir milletvekilinin aday olduğu şehir üzerineydi. London Cafe'de atılan zafer çığlıklarından da anlaşılacağı üzere kazanan ben oldum pek tabii. Öncesinde ve sonrasında yaşadığım zafer sarhoşluğundan neyine bahse girdiğimizi bile bir türlü söylemedim, ancak hakkım saklı kaldı. Bu konuyla ilgili çok şahane bir fikir aklıma geldi, sen sen ol, Kutu'yla bahse girme! Bilyoner.com'un 1 Ekim–15 Kasım tarihleri arasında sürecek olan kampanyasına katılan üyeler arasından çekilişle belirlenecek beş kişi, yanlarına birer arkadaşını alarak Küba’da tatil gitmeye hak kazanacak. Kutu'dan hatırlatması...

Hiç yorum yok: