http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

21 Ekim 2011 Cuma

BİR YASTIK BİR İZ, PEKİ YA 4 YASTIK?

Bu mevzuyu çözemiyorum bir türlü, akşam yatıyorum, sabah Scarface Kutu olarak uyanıyorum. Ne yapıyor ne ediyor illa yastığın izini yüzüme boylu boyunca faça gibi çıkartıyorum. Chucky gibi dolanıyorum ortada ondan sonra... Bunun son noktası ise bu hafta Trabzon'da yaşandı. Gece 02.00'de yatıp, sabah 07.00'de kalktığımda iki sağ, iki de sol tarafta boydan boya çizik vardı. Doğru tahmin, gece 4 yastıkla uyumuştum! Hepi topu 5 saatte yüzümü nasıl patchwork'e çeviriyorum, inanılır gibi değil. Hani fonda bir de şu şarkı çalsa, lokasyon ve duruma tam uygun olacaktı. Darty'de 47 inch Philips 3D LED TV, bin 500 TL indirimle 4 bin 499 TL yerine 2 bin 999 TL'den satılıyor. İlginizi çekiyorsa şurada var.

Hiç yorum yok: