http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

10 Ekim 2011 Pazartesi

BU TIR'DA HER ŞEY % 18 İNDİRİMLİ!


Yağmur botlarımı giyip sokağa çıkmamın üzerinden 10 dakika geçmişti güneş 'nanik' yapmaya başladı. Tahmin edileceği üzere etrafta benden başka yağmurluklu ve yağmur botlu bir allahın kulu yoktu. Söylene söylene işe geldim ve şu an burada yağmurdan göz gözü görmüyor. Bak bir anlaşma yapalım, ben bu yağmur özel kostümlerini giymeyeyim, karşılığında da yağmur yağmasın, güneş açsın, ne diyorsun? Gelelim bugünkü mesainize... Bugün işiniz TIR kovalamak... Zira teknoloji ürünlerine meraklıysanız ve bunları ucuza almak istiyorsanız, önerim bu. Bugün Beşiktaş Meydanı'ndaki Lenovo TIR'ına gidenler, Ideapad Z serisi ürünleri yüzde 20, diğer tüm ürünleri ise yüzde 18 indirimli satın alıyor. Geek'lere duyurulur...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu konuda üstün performansım var sanırım shift ile çalışdığımdan sabah körü bu yağmur hep yağıyor ben sabah körü cıkmıyorum ama yağmurun zamanı mı var ya şaçmaladım

zor iş evet

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Yağmur gece yağsa, kimse gündüz sokaklarda perişan olmasa ne şahane olur:)