http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

13 Ekim 2011 Perşembe

BUGÜN NİYE SUNA ABLA'YA GİTMİYORUZ?


Öyle bir Suna Abla modundayım ki... Rüzgardan saçın başın dağılsın, boğazdan geçen gemileri seyret, Kandilli İskele'de kaykılmış yatan köpeklere bak, şarabını yudumla, derin bir nefes al, sonra başını gökyüzüne kaldır, şükret... Yazdıkça gaza geliyorum, gaza geldikçe yazıyorum, her an soluğu orada alabilirim, en iyisi kampanya haberini vermek. 31 Ekim'e kadar indirimsiz hazır giyim ve mobilya grubu hariç Mudo Concept ürünlerinde tüm Turkcell'liler için 150 TL'lik ve üstü alışverişe 50 TL indirim var. Aklınızda olsun...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

suna abla kim?

kışın da en güzeli bu al şarapı dalgalandır saçı gir melodramaya

iyidir sonbahar

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Kandilli'de Balıkçı... Tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

nette bakdım da süpermiş ayrıca 60 tane dizi karesi orda çekilmiştir cok tanıdık geldi,

kuzguncuk da ismet baba var onu biliyorum ben o da cok iyi o taraflarda.

Bellek Kutusu dedi ki...

İsmet Baba benim de aklımda, mutlaka gideceğim oraya, merak ediyorum.