http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Ekim 2011 Salı

HASAR RAPORU VERİYORUM


Dünün hasar raporu: Çizmelerin içine dolan yağmur suyu, rüzgardan ters dönerek kırılan bir şemsiye, yağmurluğun içinde olmasına rağmen şırk su olan bir elbise daha da önemlisi örülü olmasına rağmen tiftik keçisine dönen ve yapışan saçlar. Üstelik Taksim'den Erenköy'e bir buçuk saatlik adım adım yolculuğu saymıyorum bile. Hep diyorum bu şehre yağmur ve kar büyük lüks diye. Batik, 13 Ekim 2011 tarihi itibarıyla 100. mağaza açılışı için tüm mağazalarında yüzde 30 indirim kampanyasını başlatıyor. Kutu'dan hatırlatması...

6 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

tüm kabuzzzlar seni bulmuş kutum ya. biz de dün çok geç gittik 5,15'de cıktık 7'ye ceyrek kala evdeydim artık kar kışgelsin istemiyorum oğluma kavusmamı engelliyor :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kış başlı başına 'kabuz' demek benim için :(
Rüzgara rüzgar gibi gitmek lazım Moda(e)ratorcüm ;)

Adsız dedi ki...

bu insanın başına bu kadar aksilik nasıl geliyor yahu.

ne sıkıcı hayatım var

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Sokakta o yağmurda dışarıda olmak yeterli bu kadar aksilik için:)

Adsız dedi ki...

güneşli olsa da değişicek mi kutu sence bu aksilikler?

seni çeken bişi var :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ahahaha doğru, o zaman da güneş çarpar :)

Evet, kesin beni çeken bir şey(ler) var :D