http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

16 Ekim 2011 Pazar

KUTU'NUN AVM MACERALARI... EĞER KESMEZSE TENTEN DE VAR ELİMİZDE...


Bir sonraki emre kadar -ki bu Haziran ayına kadar demek oluyor- kendime herhangi bir AVM'ye gitmeyi yasaklıyorum. İlla gidilecekse de saat 10.30'da gidilecek, 11.30'a kadar ne alınacaksa alınıp, erkenden dönülecek. Dün 13.15'de uyanınca haliyle en olmadık saate kaldım. Ebeveynlik ahkam keseceğim en son konu ama avaz avaz bağırmayan, çığlık atmayan bir tane çocuk görsem sarılıp öpecektim o derece. Kadın kıyafet deniyor, çocuğu babaya bırakmış, o geleni geçeni kesmekten çocukla ilgilenmiyor bile... Haliyle çocuk vitrindeki mankenleri deviriyor. Bir züccaciye mağazasında 10 yaşındaki bir kız çocuğu montunu ters giyip yüzünü kapatmış, kollarını açmış, öcüüüü diye dolanıyor, sağ-sol her taraf cam, porselen tabak çanak dolu, annenin umru değil, onun yerine benim kalbim küt küt ediyor, mesele sadece etrafı tarumar etmek değil kendini de kesecek diye... (Ben 10 yaşındayken, değil böyle mal mal dolaşmak, biriktirdiğim parayla tek başıma çarşıya gidip anneme anneler günü hediyesi alıyordum!) Küçücük çocuklarının ellerine vermişler yiyecekleri, elinden yüzünden aka aka kıyafetler arasında dolanıyorlar... Bu mu ebeveynlik? Ondan sonra trafikte, orada burada hiç saygı kalmamış diye çemkiriyorsun... Daha sen kendin saygısız bir çocuk yetiştirip, topluma salıyorsun, başkalarına çemkirmeye ne hacet... Başta da dediğim gibi ebeveynlik, üzerinde ahkam keseceğim en son konu ama böyle saldım çayıra mevlam kayıra mantığıyla çocuk büyütüldükten sonra 3 değil 23 de çocuk yapılır ne olacak...

Şimdi gelelim Tenten'in Maceraları'na... Beyoğlu, Caddebostan ve İstinyepark AFM sinemalarında yapılacak olan gösterimde Play’e sahip olan 1000 şanslı kişi, 2 Kasım 2011 Çarşamba günü, üç boyutlu “Tenten’in Maceraları” filmini öncelikli izlemenin keyfini yaşayacak. Ön gösterime katılmaya hak kazanabilmek için 15 Ekim-23 Ekim 2011 tarihleri arasında Play kredi kartı veya Play banka kartı ile tek seferde 50 TL’lik alışveriş yapıp, FILM boşluk, kartının son 6 hanesini 3160’a göndermek yeterli olacak. SMS gönderen kart sahipleri arasından her gün için ilk 100 kişi belirlenerek bu animasyonun ön gösterimine çift kişilik davetiye kazanacak. Kutu'dan hatırlatması...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

hahah dün bizde aynı hataya düştük cevahir otoparkından cıkmak 1 saat sürdü ayrıca neden o kadar pahalı otoparkı anlamak mümkün değil,

cıkışta baktım cıkan arabalar kilit yapmış kendini cevahire metro dışı gidilmez anladım.

y.g

Pinky dedi ki...

dün ben de avaz avaz bağıran, ağlayan çocukların arasında kalınca bi sorguladım herşeyi Kutucum. haftasonu çıkmam bi daha çıkmaam.

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

haha biz de kaçardık eskiden şimdi tam ortasındayız ama şimdilik rüzgar gülen bir şebek:)) sırtından kurulmuuş gibi sırıtmak için bahane arıyor.bakalım ayaklanınca nasl olacak :))

Tibetin annesi dedi ki...

Raat olun, ben Tibet'le alışverişe çıkmıyorum! ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kendi arabanla gitsen bir dert, taksiyle gitsen iki dert Y.G :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinkycim, niye bu kadar mutsuz bu çocuklar anlamıyorum :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Maşallah de Moda(e)ratorcüm :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Aşkolsun Sibelcim ya :)
Mevzu o değil biliyorsun, mağazalarda tek başına bırakılmış, yürüyen merdivenlerden sarkan çocukları görseydin eminim annelerinin ağzına terlikle vurma hissi gelirdi sana da :D

Tibetin annesi dedi ki...

Şaka yapıyorum cicim :) ama özellikle kendim için alışveriş yapacaksam cidden Tibet'siz çıkıyorum çünküüü bir canavara dönüşüyor kendisi. erkek olduğundan mıdır nedir, hiç sevmiyor alışverişi :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Haklı pamuk prensim, Mango önünde bekleyen erkeklerden olmak istemiyor :D