http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

13 Ekim 2011 Perşembe

O ELMA KİMİN KAFASINA DENK GELECEK?


İstinat duvarına oturmuş, yara bere içindeki bacaklarını sallandırırken, bir yandan da elmasını kemiren çocuk var bugün içimde... Dolayısıyla her an kemirdiğim elmayı yoldan geçen herhangi birinin kafasına fırlatabilirim. Sebep mi? Yok bir sebep, öylesine... Hani baştan söyleyeyim de sonra "Vay ben duyamadım, vay ben bilemedim" olmasın. Beymen'de Garage Sale günleri devam ediyor. Hem kadın, hem erkek, hem de çocuk ürünlerinde çok hesaplı parçalar var. Şuradan bir bakın derim...

6 yorum:

Deniz dedi ki...

aneeey :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Beklemedim gitsin diye ama gitmedi hala, duvarda oturmaya devam :D

Adsız dedi ki...

bugün fırsat ürünü diye bir site var tam babama lcd alıyordum limit yok dedi sonra kampanya bitti hoş limit vardı kafalarına kemik atasıcalar...

baba sana ekonomik olan lcd tvyi alıcam merak etme.

y.g

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Geçemedim duvarın altından hala. Hadi at şu koçanı artııııkk

Bellek Kutusu dedi ki...

İndirimli LCD TV haberine rastlarsam yazarım...

Bellek Kutusu dedi ki...

Aylin'im; sen geç yeter, bak attım bile çöpe :D