http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

30 Ekim 2011 Pazar

O KAPIYI NASIL SÖKTÜM BİLMİYORUM...



Dün, tuttuğumun elimde kaldığı bir gündü... Sabah kalktığımdan itibaren gece yatana kadar bir dolu saçmalığın başrol oyuncusuydum. Yerinden söktüğüm duşakabinin kapısı (hiç sormayın nasıl becerdin diye, hala bir muamma!) işin son noktasıydı! İstisnasız elime ne değdiyse, başına bir iş geldi... Ez cümle, can güvenliğiniz açısından şu sıralar benden uzak durmanızda fayda var, zira içime bir Hulk kaçmış, her şeyi patır kütür deviriyor! Haftaiçi iş sonrası biraz nefes almak isteyenler için Cupcake kursu var. Ben zaten yapmasını biliyorum, kursa gerek yok diyenler, madem biliyorsunuz. 2 tane yapıp bana da gönderseniz ya! Unutmadan workshop'ın kişi başı fiyat 100 TL. Gitmek isteyenler tık'ınız.

2 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

hahaa taşı üstüme alırım zira biliyorum :p

Bellek Kutusu dedi ki...

Aşkolsun yahu olur mu öyle şey Moda(e)ratorcüm :D