http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

3 Ekim 2011 Pazartesi

OLMAYANI OLDURMA ÜZERİNE...


Bu yazı aşırı yüksek dozda pozitif ayrımcılık içeriyor, baştan uyarımı yapayım. Malum mevsim geçişi, ne giyeceğimi bir türlü ayarlamıyorum, sabah zibidi gibi tişörtle çıkıyorum, yanıma başka bir şey almadığım için akşamları kuyruğu titreterek eve dönüyorum. "Şu çantana giyecek bir şey koy" uyarılarını ise kulak arkası ediyorum. Çantamda ya da elimde ağır hiçbir şey taşımak istemiyorum. İş bu sebepten Anne Kutu, dün aramış taramış, Zara'da katlanınca küçük ve hafif bir torbacık olan açılınca kaz tüyünden şapkalı monta (evet şemsiye taşımasını da sevmiyorum) dönüşen 'fonksiyonel ürünü' yakalamış gelmiş. İş bu sebepten yeni ürün mü geliştirmek istiyorsunuz, ekibe bir anne dahil edin, Ar-Ge'ye milyonlarca dolar harcayacağınıza annelerden focus grup oluşturun, zira olmayanı oldurma konusunda annelerin üzerine tanımıyorum ben. Çünkü bizimkinin de fonksiyonel ürünler kategorisinde Zara'nın tasarım ekibine sızdığına dair şüpheye düştüm. Eyüp Sabri Tuncer, http://www.eyupsabrituncer.com kampanyası ise Doğal Zeytinyağlı Sıvı Sabun fiyatında yüzde 55 indirim yaptı. Böylece fiyatı 2 TL oldu. Zeytinyağlı ürünleri sevenlere duyurulur...

2 yorum:

kirazzade dedi ki...

ALDIM BEN :) BUGÜN GELDİ, MİİİSSSS GİBİ KOKUYOR.

Bellek Kutusu dedi ki...

Güle güle kullan Kirazzade:)