http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

17 Ekim 2011 Pazartesi

ORADAN ORAYA TAŞINDIM DA NE OLDU?


Dün gece bir türlü uyuyamadığımdan kafayı yemiş şekilde, bir elimde yastık, öbür elimde yorgan oradan oraya taşındım durdum. En son saat sabahın 3'ünde salondaki üçlü kanepeye gidip yattım. Ama gel gör ki nasıl yattıysam bir türlü sığamadım. Merviş, sen nasıl sığdın oraya allah aşkına? :) Sabah 5 itibarıyla yine karınca gibi yükümü toplayıp bu kez yine yerime taşındım. Bu arada bayram için tatil planları yapıyorsanız aklınızda bulunsun: Doria Hotel Bodrum'da 04-12 Kasım 2011 tarihleri arasında geçerli olan kampanya dahilinde deniz manzaralı deluxe odalarda çift kişilik konaklama, 150 euro, standart odalarda ise ise 110 euro. 3 gece kalan ise 2 gece parası ödeyecek.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok portatifimdir ;p (merviş)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kurabiyemmmmm, yerim seni :D