http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

10 Ekim 2011 Pazartesi

RAKUN OLMAK YA DA OLMAMAK!


Kalem kullanımıyla ilgili hala bir arpa boyu yol alamadım. Kendi yazımı okuyamayan (Zaten başkalarının okumasına imkan yok) bir insan evladı olarak, sadece kurşun, tükenmez, dolma varyasyonlarında değil, göz kaleminde de aynı yeteneksizliğe sahibim. Şirketin kuaförü Aslı, en son mesleği bırakma noktasına geldi, ne kadar öğretse de ben hala siyah kalemi gözüme bir türlü çekemiyorum. Ya üç günlük ömrüm kalmış gibi gözlerim yere bakıyor ya da Rakun'a benziyorum! (Ki ben Rakunları severim ama bu sevgi de bir yere kadar). Yatırım yapmayı düşünenler için Kuzu Grup'un Bahçeşehir'de inşa ettiği Spradon Vadi projesinde daire fiyatları 131 bin TL'den başlıyor. Detayları burada var.

4 yorum:

Deniz dedi ki...

ama doğru kalemi bulmak çok önemli Kutucum, doğru kalemi bana Özge tavsiye etmişti saolsun, Mac'in siyah kalemi...

Tibetin annesi dedi ki...

kalemden kaleme geçmişsin, ne desem bilemedim :P neyseki bilgisayar kullanılıyor artık diyeyim bende :))))

Bellek Kutusu dedi ki...

Deniz'cim, ben de alayım ama hiç ümitli değilim ne yalan söyleyeyim :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kalemden kaleme konudan konuya zıplarım Sibelcim:)
Hakikaten iyi ki bilgisayar çıktı da en azından ne yazdığım okunuyor :D