http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

27 Ekim 2011 Perşembe

SADECE 10 DAKİKA KALDIM OYSA...

Aynı anda hem kolunu hem bacağını yorganın içine sokamayan biri olarak, MR'a girmek, hele ki deprem sonrası daha asap bozucu. Hepi topu 10 dakika kaldım oysa ki... Hemşire, "Seni şimdi içeri yolluyorum, dayanamayacağını düşündüğün an gözünü kapa, kıpırdarsan yeniden başlarız" dedi, oysa ben daha 3'ncü saniyede gözümü sımsıkı yummuştum bile. Tek kelimeyle berbat bir his... Neyse konuyu değiştireyim... Calvin Klein Jeans'de denimler, 439 TL'den satılıyor. Benim gibi tercihini siyahtan kullananların yanı sıra kırmızı, saks mavisi, cam göbeği gibi renkleri sevenler için de farklı alternatifler var. Almak isteyen, şuraya bakabilir.

2 yorum:

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

ben 2 hafta once girdim ve 45 dk kaldım ;) nasıl dayandım bilmiyorum

Bellek Kutusu dedi ki...

Hiii, inanamıyorum, nasıl dayandın Kristal Kürecim??? Ben 10 dakikada bile fıttırıkları oynadım resmen. İyisin değil mi, her şey yolunda?