http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

9 Ekim 2011 Pazar

TUTUN KOLLARIMDAN DÜŞERİM ŞİMDİ...


Şu an fotoğraftaki tavuktan tek farkım kızarmamış olmam. Zira yorgunluktan benim de patilerim tepemde... Karar verdim yaşlanmışım, ister bir saat ucuş olsun ister 14 saat farketmiyor, ertesi sabah yorgunluktan kendime gelemiyorum. Girizgahımıza konu olan tavuğa gelince... WienerWald'ta, bir tam piliç, elma dilim patates ve 1 litre Pepsi'den oluşan 2 kişilik mönü 19.50 TL'den satılıyor. Bugün yağmur yüzünden burnunu dışarı çıkartmak istemeyenlerin aklında olsun... Başlığın devamı için tık'ınız.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

buna da katılıyorum ben mesela sabahdan akşam dışarıda da yapamıyorum artık cumartesi sabah cıkılınca akşam bir eve gelip dinlenip öle devam edebilirim yada edemem belkide ...

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Benden geçmiş, kesinlikle bünyem kaldırmıyor artık...

görkem dedi ki...

iste onun icin o muffini yemeliydin kutucuuuum ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

İşte o zaman hiç kendime gelemezdim Görkemsan :)