http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

3 Ekim 2011 Pazartesi

UYKUSUZ HER GECEEEEEEE....


Dün gece bir türlü uyuyamadım, sabah 5 ben hala güvercin takla modunda sağa sola dönüp duruyordum. Haliyle yastık, yorgan haberleri şu an itibarıyla çok çekici geliyor. İşbir, Viscostar akıllı yatakları tercih eden tüketicilerine 249 lira değerinde anti-bakteriyel, anti-mantar, anti-mite etkili Quallofil Air Allerban yorgan hediye ediyor. Öte yandan Pocket Spring akıllı yataklardan alanlara ise yine aynı teknolojiyle üretilmiş 63 lira değerindeki Quallofil Air Allerban yastık hediye ediliyor.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

o durum bende de var hoş bende uyku problemi var sanırım ama kurtulduk çünkü haftada 4 gün kral okan başlıyor.

seviyorsan tabi.

y.g

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

bu kampanya yatak değiştirtir :)))

Bellek Kutusu dedi ki...

Benim sürekli değil uyku problemim, yoksa yanmıştım :S

Bellek Kutusu dedi ki...

Modaeratorcüm, yüzde 18 de KDV indirimi yapıyorlar ayrıca :)