http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

2 Ekim 2011 Pazar

YABAN ÖRDEĞİ İNSAN KAYMAKLARINA KARŞI! TEKMİLİ BİRDEN KORKU FİLMİ!


Çok yakında kitapçılarda, "İşyerinde sosyalleşmeden yırtmanın 100 yolu" diye bir kitap görürseniz, işte onun yazarı ben olacağım. Ben bir 'yaban ördeği' olabilirim ama işyerinde sosyalleşme adına (ki bundan nefret ediyorum) 'normal' hayatımdan çalınmasına tahammül edemiyorum. İşte sevdiğim, kakara kikiri yapmaktan keyif aldığım bir dolu insan var. Ama 'İnsan Kaymakları' (Tashih yok, yazarın bu konuya genel yaklaşımı) kökenli her türlü bitiştirme, itiştirme, kurumsal toplaşma hareketi -hele ki iş bitimindeki vaktimden alıyorsa- bünyemde ciddi alerji yapıyor. En son cuma günü bunun kavgasını verdim. Bir de üzerine yeni başlayacak uygulamayı duyunca (Yazsam bir türlü, yazmasam iki türlü) ilk ve son tepkim 'Keserim kendimi' oldu. Bu kadar netim bu konuda. Biristanbul Ispartakule projesinde 1+1 daireler 102 bin TL'den başlıyor. Projenin detayları şurada...

2 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

cok merak ettim bu yeni uygulamayı kuzen. dur bi mail atiyim hemen sana!

Bellek Kutusu dedi ki...

Duyunca inanamayacaksın zuzen, dün bütün gece bu mevzunun geyiğini yaptık :)