http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Kasım 2011 Salı

3 TL'YE TOST MAKİNESİ, 7 TL'YE IPHONE, 4 TL'YE LCD TV! SİZCE MÜMKÜN MÜ?


Bengü Tüzel tarafından, Grup Bizz adlı şirket bünyesinde faaliyete geçen http://www.richiebid.com/ adlı sitede tüm ürünler ortalama 2-50 TL arasında satılıyor. Kasım ayı itibarıyla başlayan açık artırmalarda cep telefonu 3 TL, tost makinesi 2 TL, kahve makinesi 2.5 TL, iPhone 7 TL, cumhuriyet altını 4 TL’ye, navigasyon cihazları 5 TL, LCD TV’ler 4 TL’ye alıcı bulmuş. Açık artırmalarda icralık veya hacizli mal satışı yapmadıklarını belirten Grup Bizz Genel Müdürü Bengü Tüzel, “Tüm ürünlerimiz anlaşmalı şirket ve bayilerden temin ediyoruz. Her birinin garanti ve değiştirme hakları mevcut. Açık artırmalarımızda 0 (sıfır) liradan başlayıp her katılımcı sadece 1 kuruş artırım yapabiliyor. Şu an günde 40 çeşit ürün ile açık artırmalara başladık. 2 hafta sonra ise günde 5 arabanın açık artırmasına çıkacağız" diyor. Bana enteresan geldi, bakmak isterseniz şurada.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

off cok zor denemekte fayda var ama

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben hiç açık arttırma sitesinden bir sey almadım gerçi ama fiyatlar hep böyle kalmaz bence :)

~pluvier dedi ki...

biraz inceledim,açık arrtırmalara katılmak için teklif hakkı satın almak gerekiyor, o da 47 tl civarı.
yani katıldığınız açık arttırmaları kazanamayacak olursanız zararlı çıkıyorsunuz ve bağımlılık yapıp zararlı çıkartır gibi geldi bana.

Bellek Kutusu dedi ki...

Güzel bilgi, haklısınız :)