http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Kasım 2011 Salı

50 TL'YE KENDİNİ İTALYA'DA HİSSET


Dün işte sıkıntıdan gidip gelip 6 tane kurabiye yemişim! Kurabiye canavarı bile daha edepli bu konuda. Bugün ceza olarak grissini kemiyorum şimdi. Ama bu size güzel bir yemek fırsatını duyuramayacağım anlamına gelmiyor. Four Seasons Bosphorus Hotel içindeki Aqua Restaurant'ta Porcini mantarı turşusundan zeytinyağlı kuşkonmaza, füme ançuezden marine edilmiş ton balığına kadar bir çok klasikleşmiş İtalyan mezesinin yeraldığı antipasti büfesi var. "Sadece büfeye takılacağım" diyenler 50 TL ödüyor. Kesmez diyorsanız, fiyat skalası şöyle: Antipasti büfesi + pasta ya da risotto 70 TL, Antipasti büfesi + tatlı 70 TL, Antipasti büfesi +ana yemek 89 TL, Antipasti büfesi + ana yemek + tatlı 100 TL. Afiyet şeker olsun...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ayrıca bir fırsat sitesinde de indirimi var bence alınır.

bu arada 32 yıllık ömrümde ben de ilk defa spora başlıyorum çünkü 32 yıldır olmadığım bir hale geldim cem ceminay olmak istemiyorum.

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Kolay gelsin, vazgecmezsin umarım hemen:)

Adsız dedi ki...

Merhaba
Hangi fırsat sitesi olduğunu söyleyebilir misiniz?
Selamlar