http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

17 Kasım 2011 Perşembe

"7 GÜN İNDİRİMİ"NDEN NE ALABİLİRSİN?

Jukebox'lara bayılıyorum. Mudo'da tam istediğim gibi birebir boyutlarında bir tane buldum ama fiyatı gayetten tuzluydu. Anne Kutu ben öyle melül melül bakınca, "İstiyorsan alayım" dese de kıyamadım ne yalan söyleyeyim... Meraklısı için mini boyu burada... Mudo'da 7 gün indirimi başlamış bu haftasonu burada olsaydım gidip bakacaktım. benim jukebox'ın fiyatı inmiş mi diye... Belki sizin ilginizi çeken başka şeyler vardır ve yararlanmak isterseniz diye yazıyorum yüzde 30-50 arasında indirim var. Aklınızda olsun...

2 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

mudo dekorasyon bölümü özellikle harika oluyor indirimli tadından yenmez

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de bayılıyorum Moda(e)ratorcüm :)