http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

24 Kasım 2011 Perşembe

99 TL'YE YURTDIŞINDA TATİL!

400 TL’den 99 TL’ye inen tatil fırsatlarından olan Yunanistan turu, 1 gece konaklamalı olmak üzere 2 gün sürüyor. Selanik, Kavala, Gümülcine ve Dedeağaç geziyor Atatürk’ün evi, Beyaz Kule, Selanik Kalesi gibi tarihi yapıları görebiliyorsunuz. Bu fiyata ulaşım da dahil. Tercihinizi Bulgaristan'tan yana kullanmak istiyorsanız o da olur. Fiyat yine 99 TL. Bu kez Varna, Balçik, Şumen ve Dobriç şehirlerini gezeceksiniz. "Nereden satın alırım?" diyenler tık'ınız.

8 yorum:

çınar dedi ki...

kutucum içinde bulunduğum ruh hali itibariyle canım ister gezmek, ama fiziksel olarak diğer yanım nereye otur oturduğun yerde derken senin bu kampanyada beni benden aldı...senden başka kampanya talebinde bulanayım en iyisi. bebek ve çocuk ürünleri kampanyaları bu aralar ilgimi çekmekde bu konuya bir el atıversen diyorum.

Bellek Kutusu dedi ki...

Seve seve Çınar'cım:) Yeni doğan setleri başta olmak üzere hepsi aklımda senin için bakacağım ;)

yıldız dedi ki...

Çınara katılıyorum şimdi eski ben olsam hadi hadi diyeceğim de bir süre daha bizi bekler buralar:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Sizin için disney turları yazacağım yıldızım kelebeğim :) ya da çocuklu tur isine mi girsem ne yapsam:D

ikiz Bebek dedi ki...

iyi tutarsın kutum,ilk müşterin oluruz.

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu konunun üzerinde çalışayım o zaman ikiz bebekcim:)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

wuhuu bu fiyatlar enfes. bombastik yapmış yapacağınııı

Bellek Kutusu dedi ki...

Fiyat çok uygun gercekten moda(e)ratorcum:)