http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

6 Kasım 2011 Pazar

"BİR ŞEY SORACAĞIM, SİZ O MUSUNUZ?"


Dün acayip komik bir şey oldu. Mücbir sebeplerden kriptolu yazacağım. Bir yere yemeğe gittik, gittiğimizde boştu... Neyse siparişleri beklerken, kapıdaki danacığı gözüme kestirdim. "Nasılsa kimse yok şuna 2 dakika binsem ne komik olur" diye niyetlendim, "Hehehe" diye güldük geçtik. Yemeğin sonuna doğru, servisimizle ilgilenen tatlı kadın gelip bana, "Pardon bir şey soracağım, siz O musunuz?" dedi. "Hayırdır?" dedim... "Patronumuz sormaya çekinmiş, o yüzden ben soruyorum" dedi. "Evet, benim" dedim. Ve o an dank etti, ya yaşımdan başımdan utanmayıp, nasılsa kimse yok etrafta diye o danaya tırmansaydım! Gülmeyin, o durumumu açıklayacak hiçbir izah cümlesi yok! Ford'ta 'Mavi Işık' kampanyası var. 24 bin TL'ye 24 ay sıfır faiz uyguluyorlar. Bu durumda Fiesta Trend 5K 1.25i 82PS modeli 14 bin 726 peşin ödemeyle ayda 288 TL taksitle satılıyor. Son ödeme ise 9 bin 818 TL. İster alıcı ister bakıcı olun tık'ınız.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ben anlamadım ya danaya bindin mi?hahahaa

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Ahahaha, yok yok heykeldi bu canlı değil:) Dükkanın önünde dekor amaçlı duruyordu... Ki canlı olsa zaten kiyip da binemem yazık günah hayvana....

Adsız dedi ki...

tamam işte ona bindin ama di mi senin sonun kadıköyde boğaya binmek olmasın kutu hahaha?

Bellek Kutusu dedi ki...

Yok yahu binmedim :) tanınma sebebim farklı... Kadıköy boğası mı yok artık lebron james :)

Adsız dedi ki...

şimdi anladım danaya hendek atlatmakdan zor bana da birşey anlatmak oldu :)

Bellek Kutusu dedi ki...

:))