http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

3 Kasım 2011 Perşembe

BİRİ BANA KALIN KAŞ MODASININ ARTIK BİTTİĞİNİ SÖYLESİN LÜTFEN...


Söylesin çünkü bizim ailenin kadınlarının kaşları doğuştan Marlene Dietrich gibi... Benim durumum ise Marlene'den az biraz hallice. Dolayısıyla 8 sene de beklesem benden bir Ayşe Kucuroğlu çıkmasının imkan ve ihtimali yok. İş bu sebepten dolayı, bu kalın kaş modasından mağdurum, canıma tak etti, bitsin artık! Jolly Tur'un 7-12 yaş çocuklar arasında düzenlediği 'Hayalinizdeki Tatil' temalı resim yarışması başladı. Minik ressamlar, her türlü resim ve boya malzemesini kullanarak hayallerindeki tatilleri 35 cmx50 cm ölçülerindeki resim kâğıdına resmedecekler. Yarışmaya katılan çocukların, resimlerini en geç 30 Kasım tarihine kadar, PK 87 Şişli İstanbul adresine göndermeleri gerekiyor. Yarışma ile ilgili tüm ayrıntılara ve başvuru formun www.jollytur.com/hayalinizdekitatil internet adresinden ulaşılabilir. Birinciye Paris Disneyland, ikinciye Antalya, üçüncüye ise Kuşadası'nda tatil var. Çocuğu olanlara duyurulur...

6 yorum:

meral erdogan dedi ki...

burcun oglak olunca, yay'in pek bi marifeti kalmiyor kutucum. oguzhan ceyhan soyledi. ölene kadar melankoli :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Aaa doğru siz gitmiştiniz:)
Bu havalar mevcut melankoliyi katlıyor zaten:(

Deniz dedi ki...

al bakalım, kahkül vakasından sonra kaş vakası, bu da ortak :) Olmaya kaşımı kalınlaştırmaya çalışıp duruyoruz kaşçımla.. Aradaki boşluğa bakınca, ehh yetti, al gitsin diyorum, olmaaaaaz çok ince olur diyor.

Bellek Kutusu dedi ki...

Korkarım kardeş çıkacağız bu gidişle, Beste duymasın:D
Ben pes ettim bu kalınlaştırma işinden artık, yok ne yaparsam yapayım olmuyor. Bizim şirketin kuaförü Aslı arada kalemle boyuyor, kaşım varmış gibi duruyorum :)

ikiz Bebek dedi ki...

30 yaşıma kadar kaş aldırmayan biri olarak ne desem ki?bende sizdenim.

Bellek Kutusu dedi ki...

Ooo, kulübe hoş geldin İkiz Bebekcim :D