http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

14 Kasım 2011 Pazartesi

BU KEZ BEN DE PES ETTİM OLDU MU?


Sanırım kabul etmek gerekiyor. Bazıları (Benim de dahil olduğum kitle), konu 'mutfak sanatları' olduğunda bir Bonobo'dan farksız davranabiliyor. Hani şu an bir bahis açsam, "Bir jöleli pastanın berbat olabilme ihtimali nedir?" diye, 1'e 298 kazanırım. Gecenin 11'inde şeytan azapta gerek diyerek, 'jöleli pasta'ya hallenmek, mevzu bahis bensem söz konusu olmamalıymış. Pişirmiyorsun, kaynatmıyorsun, fırına vermiyorsun. Alt tarafı sıcak suda tozu eritip, donduruyorsun, ne kadar kötü olabilir ki? Tek kelimeyle berbat! Ben bu kez sonsuza dek pes ettim! Selin Yapı’nın İstanbul Sancaktepe’de inşa ettiği Rings İstanbul projesinden ev sahibi olmak isteyenler daire tutarının yüzde 25’ini peşin veriyor, taksit ödemeye tam bir yıl sonra başlıyor.

Hiç yorum yok: