http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

1 Kasım 2011 Salı

BU TÖVBE TUTAR MI SENCE?


Son sekiz senedir kahküllerim var(dı). Her ne kadar arada elinin ayarını tutturamayan kuaförler yüzünden köy düğününden az evvel çıkmış havası olsa da idare ediyorduk bir şekilde... Taa ki yetti artık bu eziyet, en iyisi uzatıp kurtulayım dedim. Ki bilen bilir, kahkül uzatmak, sigarayı bırakmaktan beter bir şeydir. Öyle efendi gibi uzayan kahküle şu ana dek rastlanmış mı bilmiyorum. Şekilsizliği yüzünden sürekli "Bak dayanamıyorum şimdi gidiyorum kestirmeye" hissiyatı arasında gidip gelirsiniz. Evet kahküllerimi uzatıyorum, pek bir mağdurum... Kemal Tanca, yüzde 30’a varan indirim yapıyor. Ayakkabı almayacağım diye tövbe edenlere duyurulur...

2 yorum:

Deniz dedi ki...

Benimki de uzuyor şu an,ama her an cayabilirim

Bellek Kutusu dedi ki...

Al benden de o kadar Deniz... O kadar biçimsiz ki sinir oluyorum...