http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

28 Kasım 2011 Pazartesi

HÜSMEN AGA OLDUM VAY VAY!

Bugün Anne Kutu'nun gün arkadaşlarıyla beraberdim. Nasılsa izinliyim diye araya kaynadım ben de... Bir kere ekip çok keyifli. Her seferinde farklı bir yere yemeğe gidip, keyifle sohbet ediyorlar. Şevkiye Teyze Edirne'den badem ezmesi, Neriman Teyze İsviçre çikolatası, Behice Teyze de Eskişehir'den Met Helvası getirmiş. Tabii bugün herkes bana iltimas geçti. Haliyle benim göbek Beyaz'ın Hüsmen Aga tiplemesine döndü. Hizaya girmem lazım ama dur bakalım ne zaman... Bu arada Koton'da yüzde 50'ye varan indirim başladı. Kutu'dan hatırlatması...

2 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

gayet lokum kıvamda inmiş fiyatlar kutu'cumm

Bellek Kutusu dedi ki...

Özellikle aksesuarlar çok ucuzdu Moda(e)ratorcüm :)