http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

6 Kasım 2011 Pazar

KABOTAJ BAYRAMI KUZENİ ARADIN MI?

Sonunda iş buraya gidecek biliyorum... Başıma bir şey gelmeyecekse bayramları sevmiyorum. Yeni bir şey değil bu. Klasik bayram ritüelleriyle yetiştirilmedim. Çalışmaya başlayana kadar cumbur cemaat her bayram Türkiye'nin dört bir tarafına kaçtığımız için 'Nerede o eski bayramlar' nostaljisini olsa olsa "Ühühüü, ben niye her bayram çalışıyorum" şeklinde yaşıyorum. Es kaza bayramda evde kaldığımız günlerde de babaannemin bayrama özel aldığı tütün kolonyasından köşe bucak kaçmakla geçerdi o gün. Zira annem gitmeden önce babamla bana "Kibarca reddedin, üzerinize bir damla gelmesin" diye binbir kere tembihlerdi. Babam kurtarsa benim kafama boca edilen tütün kolonyası macerası, koşturarak eve gidip annemin beni resmen çitileyerek (O koku başka türlü çıkmazdı!) yıkamasıyla son bulurdu. Yani bayram bizim için eğer Edirne'de kaldıysak bir saatlik bir 'Survivor' demekti. Bu yüzden bayramda kimseyi aramam, bana özel yazılmadıysa bayram mesajlarına cevap vermem ve bu bayram ritülellerini de hiç ama hiç sevmem. Son birkaç bayramdır bakıyorum annem çaktırmadan onu ara, bunu ara diye liste vermeye başladı. Ki bu konuda tavrım yıllardır nettir, bayramda ben kimseyi aramam! Zaten, doğumgünü, yılbaşı, evlilik yıldönümü, anneler günü, babalar günü, öğretmenler günü, tıp bayramı, Edirne'nin kurtuluşu diye eş dost ve sevdiklerimi arıyorum. Yok bir de işe bayramları katarsak, 2 bayram, 5 kandil daha eklenecek. Bununla da bitmeyecek annem, "Yarın kabotaj bayramı, Tuğbiş'i aramayı unutma" diye akşamdan tembihleyecek. Bugün akşam 24.00'e kadar Full'de akaryakıt yüzde 12 indirimli. Hiç değilse bayram gezmesini hesaplı yapın...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hahahaha süpermiş ya bayram,seyran onu bunu aramakla geçicek ömür valla ayrıca sonunda full akaryakıt ise süper gitti ,,

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Ya saka değil hiç hoşlanmıyorum bu Bayram ve bayramlasma muhabbetinden, annemin salvolarını savusturmakla geçiyor iste :)