http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

7 Kasım 2011 Pazartesi

OTOMOBİLE DAİR MERAK ETTİKLERİNİZ...


Rio'ya gideli dört sene oluyor. "Lokum gibi hava, bir şey götürmene gerek yok" diyen zihniyete kulak asmayıp, yanımda bir deri ceket götürerek, dünyanın en akıllıca işini yapmışım meğer. Bir hafta boyunca yağmur, rüzgar ve sisten önümü göremedim. Yetmezmiş gibi, dönüşte uçaktan inip doğruca apandisit ameliyatı olmaya gittim. Bunlar olmasa São Paulo ve Rio de Janeiro'nun ben de daha şahane anıları olacaktı elbette. Kia Türkiye, Rio Karnavalı'na 2 kişiyi tatile götürüyor. Bunun için yapmanız gereken oyun oynamak! Nasıl diye sormayın zira ben Snood'tan sonra pek kendimi geliştiremedim. İş bu sebepten, şuraya bakmanız yeterli. Bu arada otomobillerle ilgili, hangi model iyidir, sürüş keyfi nasıldır, yakıt tüketiminde cimri midir gibi sorularınız varsa, bundan sonra Direksiyon Akademisi'nin kurucusu Güvenli Sürüş ve İleri Sürücülük Teknikleri Uzmanı Onur Akçay'ın kişisel blog'u onurakcay.blogspot.com'a göz atmanızı tavsiye ederim. Hem sorularınıza yanıt buluyorsunuz hem de otomobile dair merak ettiğiniz her şeye derli toplu göz atabiliyorsunuz. Bu arada yeni blog buldunuz diye Kutu'yu boşlamayın zira her zamanki gibi otomobil kampanyaları yine burada olacak...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel, oyun hediye güzeldir severiz.

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Bol şans :)