http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

12 Kasım 2011 Cumartesi

PEYNİR 1 TL, ÇAY 2 TL, KEDİ MAMASI 2 TL, SOSİS 2 TL, FASULYE 3 TL, SALAM 3 TL!

Market sepetini ucuza doldurmak istiyorsanız aklınızda olsun. Carrefour'da, '"Ne alırsan, 1 TL, 2 TL ve 3 TL" uygulaması var. Üşenmedim başlıkta da işinize yarayacak ürünlerden bazılarını yazdım. Ürünler bunlarla sınırlı değil elbette. Bu arada lüzumsuz ama yine de yazayım. Benim gibi Çokomel'e bayılıyorsanız, 8'li kutuda Çokomel de 1 TL'den satılıyor.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bu da güzelmiş kedi maması hariç hepsi lazım bize :)

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

işine yaradığına sevindim Y.G:)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

market insertlerini karıştırmaya bayılıyırım :)insert kutu :))

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de seviyorum Moda(e)ratorcüm, hani ileride bir cafe'm falan olursa diye hazırlık yapıyorum şimdiden :P