http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

29 Kasım 2011 Salı

TUTTUĞUM YOL YOL DEĞİLMİŞ!

Nişantaşı-Beşiktaş arasını Hüsrev Gerede'den inerek kat ediyordum... Oysa daha kestirme bir yol varmış. Bu akşam kestirme yolu Kerem göstermeseydi hiç haberim olmayacaktı. Bunca yıl boşuna o kadar yol tepmişim. Hakikaten yol ve yön bulma konusunda bir felaketim! Gümüş aksesuarları sevenler için Fix Silver, ikinci ürüne yüzde 30 indirim uyguluyor. Kampanya 30 Kasım'da bitiyor. İsteyen elini çabuk tutacak...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hüsrev gerede atv yanından fulya üzerinden olan mı?

ben o yolu biliyorum tenekeciler diye geçiyor bizim lugatta

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Hahaha, biliyorum Tenekeciler Mahallesi diyorum ben de:) Dediğim yol Teşvikiye Camii'nin biraz ilerisinde Hüsrev Gerede heykeli var, oradaki diş yokuştan iniyorum Beşiktaş'a yürümek istediğimde...