http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

19 Kasım 2011 Cumartesi

ÜÇ TAKIM ELBİSE AL, 499 TL ÖDE!



İtiraf ediyorum, siz bunu okurken ben uzaklarda (yok valla o kadar uzakta değil) olacağım. Bir sürü hengamenin içinde biraz nefes almak için Ayvalık'a kaçtım ama bu demek değil ki görevimi ihmal ediyorum. Ve cumartesinin ilk fırsatını yazıyorum. Hatemoğlu'nda takım elbiseler 199,50 TL'den satılıyor. Eğer üç tane alırsanız 499.50 TL ödüyorsunuz. Her daim işe takım elbise-kravat gitme zorunluluğunuz varsa, aklınızda olsun...

8 yorum:

nasli_ dedi ki...

Takımı değilde içindekilerden yok muuuu :P
Ben de beklerim :)
http://www.nzlsyn.blogspot.com
My Giveaway click click

Adsız dedi ki...

aa süper 1 günlük ayvalık zor mu?yoksa daha mı kalıcaksın?yani bende hep 1-2 gün derim ama gidemem az gelir yol vs

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Ahahaha süpermiş bu yorum, bulursam haber veririm söz Nasli_ ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Cuma akşamı gittim pazar akşamı döndüm Y.G, Borajet sağolsun, 1 satte oradasın :)

Adsız dedi ki...

uçak bana ters yakım mesafede korkuyorum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

:))) alışırsın Y.G

Adsız dedi ki...

mümkün değil alışamam bindikce daha da korkuyorum...

Bellek Kutusu dedi ki...

:))