http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

12 Kasım 2011 Cumartesi

YUMURTA İLE YETKİNLİK TESTİ! AYDA 500 TL TAKSİTLE JİP NASIL ALINIR?

Büyük köpekleri, büyük arabaları ve büyük takıları seviyorum. İş yumurtaya gelince ise gayet 'minimal' bir anlayışa sahibim. Gel gör ki Anne Kutu da bu konuda benim tam tersim. Çift sarılı yumurta seviyor. Sırf o seviyor diye gidip çift sarılı yumurta alıyorum. İlk başlarda bu konuda gayet fiyaskoydum. 10 yumurta alıyorsam sadece 2'si çift sarılı çıkıyordu. Bir süredir bakıyorum 10'da 10! Hiç sekmiyor artık. Yani anlayacağınız yeni bir 'yetkinliğim' var. İK'cıların yeni seçme ve yerleştirme testleri arasına bu da girsin bence... Yeni trend... Yersen! Chevrolet Captiva'da 21 Kasım'a kadar ÖTV farkı yok. Ayrıca aylık 500 TL taksitle jip sahibi olabilirsiniz. Detayları şurada.

2 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

wuhu medyum kutuu:)ötv'siz araba enfes!

Bellek Kutusu dedi ki...

Yumurta medyumu, ne işe yarayacaksa artık:D