http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

24 Kasım 2011 Perşembe

YÜZDE 24 İNDİRİMLİ BİLGİSAYAR!

"Güne öğretmenim canım benim canım benim seni ben pek çok pek çok severim" diye şarkı söyleyerek başladım. (Sonuna kadar biliyorum na'ber?) Benim ilk öğretmenim annemdi. Misal daha yuvaya giderken "Uzayda yer kaplayan hacmi ve kütlesi olan her şeye madde denir" diye bir çırpıda söyleyebiliyordum. Gerçi hiç dersime girmedi ama şu hayattaki en büyük öğretmenimdi ki hala da öyle... Bütün öğretmenlerin 'Öğretmenler Gününü' kutluyor, hepsini sarılıp öpüyorum. Bimeks'te Öğretmenler Günü'ne özel HP Notebook, Netbook ve masaüstü bilgisayarlarda yüzde 24 indirim var. Kutu'dan hatırlatması...

2 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

Anneninde öğretmenler günü kutluyorum.Desene o zamandan belliymiş senin laf cambazı olacağın.

Bellek Kutusu dedi ki...

Tesekkur ederiz:) evet bak o doğru ikiz bebekcim çocukken çok konusurmusum:D