http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

12 Aralık 2011 Pazartesi

15 TL'YE 'CEP SOBASI'!


Ben fikir diye buna derim! Genç girişimci Fatih Koçak’ın sahibi olduğu Elis Promosyon tarafından Isınmatik adıyla piyasaya sürülen ürün, 8 saate kadar maksimum ısı veriyor. Cep sobası poşeti açıldıktan sonra havayla temas edip aktif hale geliyor. 10 dakika içinde ise ısı vermeye başlıyor. Üzerindeki bant sökülerek giysilerin iç kısmına veya atletin üzerine yapıştırarak kullanılıyor. Ortalama 8 saat yüksek, 12 saat de düşük seviyede ısı vermeye devam ediyor. Cepte taşınacak boyutta, haliyle adı da buradan geliyor. Maça gidiyorsan, 'saha'da işin çoksa, kışın yürüyüş yapmayı seviyorsan fakat üşüyorsan hem çok pratik hem çok işlevsel. 10 kullanımlık paket 15 TL!

4 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

bak eda taşpınar çağla şıkel falan bundan kullanıyor olmalı kesin:)!

Bellek Kutusu dedi ki...

Ahahaha, doğru ya :)

YURDUM INSANI dedi ki...

ROMATİZMAM VAR ALDIM KULLANDIM COK İYİ GELDİ YEMİNLE HARİKA BİR ÜRÜN

Bellek Kutusu dedi ki...

İşinize yaramasına sevindim:)