http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

27 Aralık 2011 Salı

ARA BENİ BOYAMA BENİ, JOKER GELSİN!


Little Caesars Türkiye, Joker Pizza ile; aldığınız ikinci hediye pizzaları, istenilen zamanda, istenilen yere ve istenilen kişiye teslim ediyor. Joker Pizza uygulamasından, tüm Little Caesars restoranları ve 444 52 44 No’lu telefondan gerçekleştirecek siparişlerden yararlanılabilinecek. İstanbul, İzmir ve Ankara’da bulunan Little Caesars restoranlarının tüm kapsama alanlarında geçerli. Orta ve büyük boy hediye ikinci pizzalar 5 TL farkla Joker Pizza’ya dönüştürülerek, 1 hafta içerisinde istenilen yer ve zamanda, istenilen kişiye ulaştırılabiliyor. Hatırlatayım dedim...

2 yorum:

a. gizem dedi ki...

evet bu fardalı bir uygulama olmuş kutucum :) gazetede de okumustum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

a.gizem'cim, ben de sevdim, 5 TL yerine biraz daha ucuz olsa daha da sevecektim:)
İmza: Bulup da bulayan Kutu!