http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

6 Aralık 2011 Salı

BELLEK 'KUYTUSU' DA NE OLA Kİ?

Kutu'ya kim gelmiş, nasıl gelmiş diye göz atıyorum arada. Biri "Bellek Kuytusu" yazmış. Evet çok 'Kuytu' bir kişiliğimdir, okuyunca pek bir güldüm... Misal Ankara Üniversitesi'nden de bir Kutu müdavimi var. Müdavim diyorum çünkü 'Returning Visits'i 160 görünce haliyle kendisini pek bir merak ettim... Vallahi ben blog'a o kadar girmiyorum, desteğiniz için teşekkürler:) OTI Holding bünyesinde yer alan HMS Tatil’e ait bir marka olan http://www.gununtatili.com Facebook sayfasını (facebook.com/GununTatili) beğenip, bu sayfada bulunan formu doldurarak gönderen herkes yarışmaya katılabiliyor. Yarışmacılardan formdaki soruyu cevaplamaları ve oy toplamaları isteniyor. Arkadaşını davet ederek en çok oyu almayı başaran kişi ise yılbaşı tatilini kazanacak. Ödül olarak yılbaşında Crowne Plaza Antalya’da konaklayacak talihli çift, aynı zamanda limitsiz içkili Gala Yemeği’ne katılacak. Yemeğin ardından Elnur konseri, oryantal dans şovu ve DJ Uğur’un gösterisini izleme şansı elde edecek. Ertesi sabah ücretsiz brunch da buna dahil. Bol şans!

Hiç yorum yok: