http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

13 Aralık 2011 Salı

BİN TL PEŞİNAT, BİN TL TAKSİTLİ DAİRE!

Dün akşam eve bir gittim Antalya'dan Teyzoş gelmiş, evde bir bayram havası durumu. Gelirken de seviyorum diye kavanoz kavanoz reçel getirmiş. Herhalde sabah uykusundan uyanamadığı ve uyandığında da kendine bir türlü gelemediği için kahvaltı etmeyen dolayısıyla da reçeli akşam televizyon karşısında karşısında yiyen benden başka dana var mıdır bilmiyorum... Dolayısıyla patlıcan (bayılırım, bayılırım, bayılırım), bergamut, portakal kabuğu reçelimiz var, kahvaltıya bekleriz... (11.30'dan sonra gelin, sabahın köründe kahvaltı mı olurmuş!). Dumankaya.com, açılışına özel yeni yıl kampanyası yapıyor. 10 Aralık 2011 ve 1 Ocak 2012 tarihleri arasında gerçekli olacak kampanya kapsamında 1000 TL peşinat ve ardından 1000 TL’lik taksit tutarı ile ev sahibi olma imkanı var. Detaylar için, şuraya bir göz atın isterseniz...

4 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

cevap veriyorum kutucum böğürtlen vişne ahududu nerede mayhoş varsa orada ben akşam olmasada gündüz kaşıklamışlığım var yani:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ooo süper, club'e hoşgeldin o zaman Moda(e)ratorcüm:)

Adsız dedi ki...

ben bal klübündenim hele yöresel petek balı olunca elimlen yerim...

reçelle aram yok ama o da olur napalım seveni cok...

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Petek bal da iyidir:)