http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

22 Aralık 2011 Perşembe

HİŞŞT MAVİLİ SANA DİYORUM... YÜZDE 60 İNDİRİMLİ AYAKKABI İLGİNİ ÇEKER Mİ?



Çocukken pembe yerine hep mavi giydirilen bir çocuktum. Yanlış anlaşılmasın, bizimkiler erkek çocuk bekliyordu da mavi giydirerek teselli buldular durumu yok. Zira taammüden kız isteyen ve ismimi daha doğmadan koymayan (ultrason yokken nasıl böyle kendilerinden emin olmuşlar o da ayrı hikaye!) bir çift ebeveyne sahibim. Bu mavi sevdam yerini ilerleyen yaşla birlikte haliyle siyaha bıraktı. Ayakkabı, tişört tamam da mavi montu en son çocukken giymiştim sanırım. Dün annem Bershka'da bir mavi mont görmüş, görmekle yetinmemiş, almış getirmiş. Bu sabah da bayram çocuğu gibi giydirdi gönderdi beni... Ama bugün sabahtan beri o kadar çok kapı yaptım ve o kadar çok dolaştım ki bu cayır cayır maviyle herkes bana bakıyormuş geliyor. Haliyle utanıyorum sıkıyorum.... Ve nedense fonda da şu şarkı çalıyor'muş gibi geliyor... Zizigo'da yüzde 60'a varan indirim var. Fiyatlar 40 TL'den başlıyor, aklınızda olsun...

6 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

çok yakışmış demek ki )
benim civcikoğlanında var mavi pantalonu :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

hehe anne kutu efsane olma yolunda. Canım Kutu'cum yakışmıştır ondan bakıyorlardır

Bellek Kutusu dedi ki...

Hehehe, civcikoğlanı da alayım ben, bir örne dolaşalım ne dersin ikiz bebekcim:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Anne Kutu gerçek bir efsane, yazarım bir ara :)
Moda(e)ratorcüm, muhtemelen, yaşına başına bakmadan giymiş şaşkın diye bakıyorlardır :D

Adsız dedi ki...

bu mavi kız erkek fark etmiyor sanırım bizim klasik türk ailesi rengimiz mavidir sonra siyaha kayar hep böle sanırım...

bende de aynısı oldu iyi ki de pembe olmadı ama :)

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

İlahi Y.G:))))