http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

13 Aralık 2011 Salı

KAÇINIZ BİLGİSAYARINDA "BEBEĞİM SENİ SEVİYORUM" NOTU BULUYOR?


Çok acayip ama öyle... Sürünerek kalkıp beş karış surat işe geldim. Merdivenlerden çıkarken, gördüğüm Savaş'a "Cola getirir misin?" dedim, masama daha oturmadan bilgisayarı açtım içinden el yazısıyla yazılmış çok tatlı bir not çıktı. Yazıyı tanımasam bir an için panik atak geçirebilirdim, oysa o kadar da 'kenardan kenardan' gidiyordum diye... Ben yokken bizim kuzu gelmiş meğer, bana güzel bir sürpriz yapmış. Benden de ona bir sürpriz Mango'da yüzde 50'ye varan indirim başladı. Hadi gidelim...

4 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

öğlen gidip bakacağım belki post cıkar kim bilir:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Sen gidersin de çıkmaz mı Moda(e)ratorcüm:)

Adsız dedi ki...

akşam reçel sabah cola değişik bir bünye hahaha

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Evet, şahane beslenirim :P