http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

16 Aralık 2011 Cuma

KRISPY KREME YE, FESTİVALE GİT...


2013'e kadar süresi olan pasaportumu, yılbaşında harçlara zam gelmeden önce biraz daha uzatayım dedim, demez olaydım... Boş olduğu halde randevum yok diye almadılar... Tısır tısır geri döndüm. Tadım kaçtı... Ama size 'tatlı' bir haber var. Krispy Kreme’in farklı lezzetlerini içeren düzinelik kutularından satın alanlara Aralık boyunca her kutu için bir adet kupon verilecek. Bu kuponları biriktirenler, yılbaşı ertesi 2 Ocak 2012 gece yarısına kadar Krispy Kreme Türkiye’nin, facebook.com/KrispyKremeTurkiye adresindeki sayfasından, biriktirdikleri kupon adedini bildirerek Kardan Adam Festivali için başvuruda bulunacaklar. En yüksek sayıdaki kupon adedini ilk bildiren şanslı Krispy Kreme müşterisi, 4 Ocak akşamına kadar kuponlarını ibraz ederek, Çamlıhemşin Ayder Yaylası’nda 5’inci kez düzenlenecek Kardan Adam Festivali’nde, eşiyle ya da beraberinde götüreceği bir kişiyle Krispy Kreme’in misafiri olmaya hak kazanacak. Aklınızda olsun...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu nasıl yarışma ya anlamak için ayder yaylasında yaşamak lazım bol oksijen...

cok yükselmiyor sanırım haraçlar s ben de zamlı yapıcam zaman yok gitmeye...

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Karadeniz ruhu gibi, biraz zorlu yarışma olmuş:)
Ama ben senin şansına güveniyorum Y.G, bkz: ABD seyahati;)