http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

29 Aralık 2011 Perşembe

MILENA'DAN MEKTUP... BEN GİDERKEN...


Kişisel tarihimin en hızlı bavul toplama ve organizasyon işine imza attım. Yanlış anlaşılmasın şikayet etmiyorum, zira çok uzun zamandır istediğim gibi ve istediğim yerde bir yeni yıl kutlamak için gidiyorum an itibarıyla. Sağlıklı mıyım? Evet. Mutlu muyum? Evet. Gerisi umrumda mı? Hayır. Ezcümle, yeni yıldan az ders çıkarın, bol kahkaha atın... Gerisi hikaye zaten... Ha bir de en 'güzel', Milena oldu... Herkese mutlu yıllar...


Not 1: Ben gelene kadar şunu dinleyebilirsiniz, ben de sizinle dinliyor olacağım...

Not 2: TC sınırlarına girişim 2'sinde olacak. Dolayısıyla 2'sine kadar 'tükkan' kapalı...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

şair burdaki milena ile ne demek istedi acaba cok güzel sevgili ile yılbaşı mı demek?

neyse sağlıklı mutlu olduktan sonra bize iyi seneler dilemek kalıyor tüm kutu alemine...

bol gezmeler,mutlu seneler...

yıldız dedi ki...

canım kutucum ne güzel böyle bir yılbaşını bize de dile;))