http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

9 Aralık 2011 Cuma

TANESİ 3.25 TL, KAÇ TANE YERSİN?


Benim bu konuda ürkütücü bir rekorum var. Daha önce yazmıştım tekrar ifşa etmenin lüzumu yok şimdi... Krispy Kreme, yeni bir doughnut çıkardı. İsmi Fashion. Parlak pembe ve turuncu ve hatta simli renklerde, çilek ve portakal aromalı. Fiyatı da 3.25 TL. Yarın Cadde'deki Krispy Kreme'de bunları dizi dizi yiyen bir dana ay pardon sarı görürseniz ben olabilirim. (Arkamdan sessizce gelip Kutu Sobeee diye ödümü koparmayın, ben bir yaban ördeğiyim!)

8 yorum:

birdysevda dedi ki...

Ben pembesini yedim önceki gün.Çok güzeldi ama üç ısırıkta bitti :(
Nayır nolamaz diye kapğıdına bulanmış sosunu yaladım ama nafile...
İsyan ediyorum bu duruma. Bunların çiftlileri dörtlüleri yok mu bizdeki ekmek mevzusundaki gibi :)

Bellek Kutusu dedi ki...

birdysevda, öyle güzel yazmışsın ki post'u girerken bile bu kadar özenmemiştim:)
Evet, bu kesinlikle güzel bir fikir;)

ikiz Bebek dedi ki...

evlere servis hizmeti başlatmalılar.

birdysevda dedi ki...

Bir de doğru yazaymışım tam olacakmış :)

Adsız dedi ki...

grupfoni de şu an indirimi var 6 adet 12 tl ye gitsin bari :)))

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

İkiz Bebekcim, yanarız valla o zaman:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Olsun dert değil:)

Bellek Kutusu dedi ki...

hahaha, tesadüfe bak, çok komik:)