http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Aralık 2011 Perşembe

YATAKTA DÖN DOLAŞ 28 BİN TAKLA!


Yine ne oldu anlamadım, bütün gece sağa dön, sola dön, enlemesine yat, boylamasına kalk, bir türlü uyuyamadım. Saat sabah 06.30'tu gözümü kırpmamıştım bile. Toplamda 28 bin güvercin takla atmama rağmen, en nihayetinde bir ara bayılmışım (Sen uyumayı bayılmak mı sanıyorsun Kutu) ki 8.30 itibarıyla telefon alarmıyla uyandım. Gözlerim Japon Balığı şu an... Kütahya Porselen'de 85 parça yemek takımı 580 TL'ye satılıyor. Yanında bir de hediye olarak 229 TL değerinde düdüklü tencere veriliyor. Almak için 31 Aralık'a kadar vaktiniz var. Burhan Pazarlama Kutu, gururla sunar...


Not: İllüstrasyon Meral Erdoğan'a aittir...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

dün bende de aynı sorun vardı ben uyuduğumda da bilicayı gördüm devamlı 1319 gün sonra gsye yenilmek değişik duygular yarattı bende ...

bilica go home diyor uzuyorum...

y.g

Meral Erdoğan dedi ki...

bana degil sana aittir :) öperim.

Bellek Kutusu dedi ki...

Aman aman hiç hatırlatma o mevzuyu, gece boyunca susmadı telefonum zaten:(

Bellek Kutusu dedi ki...

hehehe, canımsın:)
mucukkkk