http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

3 Ocak 2012 Salı

99 TL'YE TEKTAŞ! VAR MI İSTEYEN?


En son beyaz mus çorabı çocukken giymiştim. Haliyle bugün kendimi Devlet Opera ve Balesi'nden kaçmış gibi hissediyorum. Sıcaktan bayılıp beyaz sweetshirt'ümü çıkartma operasyonunu yüzüme bulaştırmasaydım (Yazar burada bulaştırma kelimesini iki anlamda kullanmıştır) gayet iyi olacaktı ama neyse... (Sweetshirt'üm battı özet olarak!) Tektaş’ı kendi almak istemeyenler için uygun fiyatlı bir kampanya var. Divas Pırlanta 99 TL'ye tektaş satıyor. 12 taksit imkanı var ve Türkiye'nin her tarafına ücretsiz kargoyla gönderiyor. Satış sadece internet üzerinden... Göz atmak isterseniz şurada var.

4 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

tek taşsız kimse kalmasın operasyonu olmuş bu:)

Adsız dedi ki...

bir asker anımı paylaşmak isterim ;

sevgiliye bir süpriz diye böle dandik bişi yollayım demiştim askerde az kalsın ayrılma sebebi oluyordu taşı o kadar küçükki olmaz yani lakin sonradan anladım pırlanta ne kadar büyükse aşkda o kadar büyük oluyormuş (bizim için geçerli değil)

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Aynen öyle moda(e)ratorcüm:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yine iyi kurtarmışsın Y.G:)