http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

6 Ocak 2012 Cuma

ARKADAŞIM YOLUNU MU ŞAŞIRDIN?


Bugün kapanışı şununla yapalım... Statcounter sağolsun arada bakıyorum, kim gelmiş, kim gitmiş diye. Şu sıralar her baktığımda ayrı bir dehşete kapılıyorum. Çünkü biri 'titreşimli ve ışıklı prezervatif' (hiç böyle acayip bir şey duymadım!) diye Google'layıp gelmiş, biri 'popoyu büyük gösteren kilot' (tashih yok, arandığı gibi yazdım, ayrıca niye büyütmek istersin, onu da anlamadım?), en son iki gün önceki aramalarda Rocco'yu da görünce, 'Töbe estağfurullah, noluyor yahu?' diye panik butonuna bastım. Bak arkadaşım, burası kendi halinde domates şu kadar, çorap burada ucuz, bütçeye uygun otomobil nasıl alınır minvalinde takılan kendi halinde bir blog. Güngör Uras'ın Ayşe Teyze'si ile Tükecinin Erkan Abi'si modunda bir çeşit kamu görevi yürütüyor. Dolayısıyla Google'da nasıl bir sıralama yapılıyor da siz bu acayip şeyleri ararken, ilk benim dükkanıma dalıyorsunuz, vallahi de billahi de anlamadım. Bu arada KLM'den indirimli bilet almak için 4 gününüz var. Amsterdam 134, Budapeşte, Frankfurt, Lizbon ve Viyana ise 167 euro7dan başlayan fiyatlara satılıyor. Almak isterseniz, tık'ınız.

Not: Benim tanıdığım tek Rocco bu! Fransız bulldog! Yanlış anlaşılma olmasın lütfen!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

'popoyu büyük gösteren kilot' alana 'titreşimli ve ışıklı prezervatif' veriyor olmasınlar?

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Ne bileyim yahu, ben de anlamadım vallani...