http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

20 Ocak 2012 Cuma

BALİNA GÖREN KUTU: HUYSUZ DEĞİLİM!


Dün gece rüyamda suyun yüzeyine kurulmuş bir tahta köprüde yürürken, devasa bir balina ayağımın altından geçince ikna oldum, gece gece dana gibi yiyip yatmamak gerekiyormuş! Mevzu balinadan açılmışken buyrun size balıklı bir post. Turkuazoo'da, sömestr tatili boyunca 18 yaşına kadar tüm çocukların giriş ücreti 21 TL yerine 17 TL olacak. Kampanya 5 Şubat'ta bitiyor. 17 yerine 10 TL yapsaydınız daha güzel olmaz mıydı?(Kutucum, bugün tersinden mi kalktın, kampanya beğendiremiyoruz sana? Hayır efendim ben huysuz değilim, kampanyalar dandik!)

8 yorum:

Meral Erdoğan dedi ki...

o bi kere hic oyle yorumlanmaz kutucum... dur bi anneme anlatayim ben.

Bellek Kutusu dedi ki...

Aaa valla mı, yormayalım ama anneyi, tamam merakla bekliyorum kuzu:)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

süper olmuş gidip görülmeli ben çook sevmiştim turkuazoo'yu

yıldız dedi ki...

böyle epey gençken yiyip yiyip yatardım hep kabus görürdüm,bilemem seninki de öyle mi??

Bellek Kutusu dedi ki...

Moda(e)ratorcüm, ben görmedim merak ediyorum, gerçi öğrenci kimliğim hala geçerli ama yaştan kaybediyorum işte :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Yıldızım Kelebeğim ben iyice kuduruk oldum bu sıralarda, çöp öğütme makinesi olsa isyan eder, acıbadem kurabiyesinin üzerine patlıcan turşusu yiyorum durum feci yani:D

Adsız dedi ki...

tüm sirk ve benzeri olaylarına karşıyım dolayısıyla turkuazoo da karşıyım cocuklar balina görücek diye para kazanılmasına da karşıyım fakat hayvan sevgisi kazandırıldığına dair bilgiler de alıyorum kararsız kalıyorum

bir not daha ilgiliz su balesi gelicek sanırım ocak sonu ona da giderim bak şimdi...

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Sonuna kadar haklısın Y.G... Hele o yunus gösterileri tam bir facia!